woensdag 28 december 2016

Candy dress voor Grace

Voor de tweede verjaardag van ons nichtje maakte ik temidden van de kerststress een Candy jurkje uit  de LMV in maat 92. Het stofje is van Eva Mouton. 



Niet alleen de hapjes voor de kerst zorgden voor spanning, ook het feit dat ik het jurkje uit een halve meter moest halen en nog daarbij dat ik maar één enkel bijpassend klosje garen had, dat bovendien bijna op was. 
Er bleven nog wat schraapsels stof en een klein beetje garen over. 
In het kader van UWYH een fijne bijkomstigheid, maar wel met het zweet op de rug. 
Enfin, happy birthday Grace!







2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje in een erg leuk stofje!!
    Ik heb je blog toegevoegd aan mijn leeslijst;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mama C, ik ga jouw blog ook toevoegen, vond je naaisels en feedback altijd erg leuk (nu wat minder actief op sancho)

    BeantwoordenVerwijderen