maandag 30 maart 2015

Cowboy Theo

Ik hou van overhemden en van duidelijke patronen met fotohandleidingen. De Theo van Zonen09 heeft het allemaal. Ik maakte er een in een stofje van Michael Miller. Een aantal weken geleden al, de tijd vliegt... 




Een fijn patroon met variatie. Het eerste model - er zullen er nog volgen -  is een overhemd in maat 104 (de smalle versie met hoekjes). 




De grappige hoekjes zitten aan de kraag, zak en in de zijnaad. Die aan de bovenpas en manchet heb ik weggelaten.




De afwerking met de binnen- en buitenrugpas vind ik erg mooi. De blouse sluit met kamsnaps. 




De achterpas, manchetten en knoopsgatbeleggen zijn van bruine katoen.
 



En de credits voor de 'aanfoto' gaan naar zijn moeder!



1 opmerking:

  1. Wat een leuke Theo! En de blouse staat erg leuk zo met het groene vestje. Ik ben op dit moment ook bezig met mijn eerste 'Theo', zo halverwege schat ik ; )

    BeantwoordenVerwijderen