woensdag 3 juli 2013

Speelpakje voor kleine David

Een hele tijd offline geweest (naja, wat mijn blog betreft dan), maar nu eindelijk weer iets om te kunnen tonen. De drukke werkzaamheden rond de afronding van het schooljaar en de voorbereiding van een nieuw seizoen zijn even onderbroken voor het maken van een kraamcadeautje voor de enkele maanden geleden (shame on me) geboren David. De velours kocht ik vorig jaar bij Joyfits, een webshop waar ik graag kom gezien de mooie stoffen en lage verzendkosten.



Het pakje in maat 68 komt uit Ottobre 3/2013. Leuk model, alleen de benen lijken me vrij wijd. Sommige mensen maken dit pakje heel snel, ik deed er wel wat langer over. Dat kwam ook doordat ik de boordjes verstevigd had en de kamsnaps er toen niet meer in wilden. Er zat niets anders op dan nieuwe boordjes aanzetten.

Omdat het vrij prijzige stof is, wilde ik zuinig knippen. Dat pakte een beetje apart uit; iedereen heeft nu een identiek vriendje in de buurt...




Kijk eens wie er om een hoekje komen kijken...:

 


 


En nu mag de zomer wel komen!

2 opmerkingen: