dinsdag 7 februari 2012

Gilet Ottobre Penny Lane (met hindernissen)








Dit vestje maakte ik voor Lucas in maat 104 (alweer). Het was een vestje met hindernissen. Op zich niet moeilijk te maken, maar ik heb er mee zitten prutsen. De zakjes leken steeds maar niet op elkaar, de boorden kreeg ik er eerst niet netjes aan, etc. Het geoefende oog ziet waarschijnlijk direct dat de sluiting verkeerd om zit (meisjessluiting), maar dat was met opzet, omdat de bies aan de heupboord niet goed klopte. Hopelijk valt het niet op als hij er een shirt onder heeft. Met de ervaring van nu ga ik het vestje zeker nog een keer maken, maar nu nog even niet...

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vestje! Ik zie alle fouten niet, dus heel veel andere mensen ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet vertellen joh, wat er 'fout' aan is ;)
    Het is een heel,leuk en draagbaar giletje geworden!
    Daar ga je vast nog lang plezier van hebben, leuke borduurtjes.
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn eerste reactie was bij het zien van je vestje:wauh wat mooi!! De kleur en de zakjes!!
    Later zag ik pas de sluiting,maar geloof me niemand die het ziet,ondanks de tegenslagen een prachtig eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen