donderdag 5 januari 2012

broekje maat 62 Knippie okt-nov 2011









Een schattig broekje uit Knippie okt/nov 2011 in maat 62. De buitenkant is katoen, de voering is tricot badstof. De zakken op het patroon heb ik weggelaten. Het betreft een co-productie van mijn moeder en mij. Dat ging zo: ik had geen tijd om te naaien (lees: kraambed en ritme vinden met twee kids), dus zou mijn moeder het broekje naaien. Zij heeft een begin gemaakt, maar had verder ook geen tijd meer om te naaien. Omdat Julian al aardig richting 68 begint op te schieten en we het ritme inmiddels aardig te pakken hebben, heb ik het broekje gisteren afgemaakt.


Vinden jullie trouwens ook niet dat babykleertjes vaak zo koud zijn? Veel dunne shirts enzo. Als ik een baby zie met een korte-mouwen-rompertje en een shirtje, begin ik spontaan te rillen. Een wollen truitje is geen optie voor ons spugertje. Hij heeft nu in ieder geval een warme gevoerde broek!

1 opmerking:

  1. Je hebt de smaak te pakken zie ik. Wat schattig staat het broekje!

    BeantwoordenVerwijderen